Börja springa med oss

Vi får människor att röra sig framåt för att skapa tillhörighet, starkare självkänsla och hälsosammare företag. Löpning är vår rörelse och verktyg för att bryta barriärer,  stärka gruppen och öka produktiviteten.

Vi är passionerade löpare med lång erfarenhet av coaching där vi strävar efter att göra löpning tillgängligt, lätt och engagerande. Tillsammans med er tar vi fram en plan och strategi för att nå era mål, vare sig det är att stärka teamet, få hälsosammare personal eller att skapa en plattform för att nätverka med era kunder.

Vi står redo för att möta era behov och har löpgrupper för alla typer av motionärer och certifierade coacher som kan vägleda därefter.

Det ändå ni behöver göra är att ta på er löparskorna, vi sköter resten.

 

Hitta din löpgrupp

Start 2 Run

Framtagen av beteendevetare och erfarna löpcoacher för nybörjare som vill komma igång att jogga.

Det krävs inga förkunskaper för att springa i gruppen och passen bjuder på en variation mellan gång, jogg och styrkeövningar. Deltagarna lär sig springa på slätt underlag, nedför och uppför. Vi lägger fokus på lärandet och att man i lugn och ro ska få testa på löpning utifrån sin egen nivå.

Start 2 Run passet är 45 min.

Start 2 Run

Framtagen av beteendevetare och erfarna löpcoacher för nybörjare som vill komma igång att jogga.

Det krävs inga förkunskaper för att springa i gruppen och passen bjuder på en variation mellan gång, jogg och styrkeövningar. Deltagarna lär sig springa på slätt underlag, nedför och uppför. Vi lägger fokus på lärandet och att man i lugn och ro ska få testa på löpning utifrån sin egen nivå.

Start 2 Run passet är 45 min långt.

Run Proud

För personer som har börjat springa lite grann och vill ta sig framåt.

Deltagarna möts av nya upplägg och tips/råd hur de ska gå vidare för att utveckla sin löpning och förbättra sin hälsa. Fokus är att hitta ett flyt i löpningen och ingen lämnas bakom. Förutsättningarna är att man kan jogga 10-15 min kontinuerligt.

Run Proud passet är 45 min.

Run Proud

För personer som har börjat springa lite grann och vill ta sig framåt.

Deltagarna möts av nya upplägg och tips/råd hur de ska gå vidare för att utveckla sin löpning och förbättra sin hälsa. Fokus är att hitta ett flyt i löpningen och ingen lämnas bakom. Förutsättningarna är att man kan jogga 10-15 min kontinuerligt.

Run Proud passet är 45 min.

Run Happy

En inspirerande löpgrupp där glädje, variation och inspiration står i centrum.

Det är utmanande intervall-/ fartlekspass där glädjen i löpning genomsyrar upplevelsen. Deltagarna möts av inspirerande och överraskande pass. Passar grupper där erfarenhet och snabbhet varierar. Oavsett nivå, från erfaren till den lite nyare löparen finner alla sin plats i den här gruppen. Förutsättningarna är att man kan jogga 20 min kontinuerligt.

Run Happy passet är 60 min.

Run Happy

En inspirerande löpgrupp där glädje, variation och inspiration står i centrum.

Det är utmanande intervall-/ fartlekspass där glädjen i löpning genomsyrar upplevelsen. Deltagarna möts av inspirerande och överraskande pass. Passar grupper där erfarenhet och snabbhet varierar. Oavsett nivå, från erfaren till den lite nyare löparen finner alla sin plats i den här gruppen. Förutsättningarna är att man kan jogga 20 min kontinuerligt.

Run Happy passet är 60 min.

Run Tough

En utmanande löpgrupp där prestation står i centrum, utvecklad av internationella löpcoacher och fd. elitlöpare

Det är tuffa intervallpass där deltagarna utmanar både pannben, hjärta och lungor. Deltagarna möts av effektiva, utmanande och motiverande pass. Passar de tävlingsinriktade och det krävs att gruppen är relativt jämn och förutsättningarna är att man kan springa 30 min kontinuerligt.

Run Tough passet är 60min.

Run Tough

En utmanande löpgrupp där prestation står i centrum, utvecklad av internationella löpcoacher och fd. elitlöpare

Det är tuffa intervallpass där deltagarna utmanar både pannben, hjärta och lungor. Deltagarna möts av effektiva, utmanande och motiverande pass. Passar de tävlingsinriktade och det krävs att gruppen är relativt jämn och förutsättningarna är att man kan springa 30 min kontinuerligt.

Run Tough passet är 60min.